18:31 2020 Spalio 29
Tiesioginis eteris
  • USD1.1704
  • RUB93.0481
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą

    Draudimo bendrovės "If" duomenimis, šalyje kasmet įvykdoma apie 250 tūkst. asmeninių automobilių pardavimo sandorių

    VILNIUS, spalio 16 — Sputnik. Dažniausia automobilio keitimo priežastimi Lietuvoje tampa atsibodęs transporto priemonės remontas, rodo draudimo bendrovės "If" užsakymu atlikta apklausa.

    Taip į tyrimo klausimą atsakė 35 proc. respondentų. Tuo tarpu, beveik ketvirtadalis (24 proc.) apklaustų lietuvių automobilį keitė pasikeitus šeimos poreikiams, o kiek daugiau nei penktadalis (21 proc.) nusprendė rinktis kitą transporto priemonę, nes senoji tiesiog atsibodo.

    Draudimo bendrovės "If" Transporto priemonių draudimo produkto vadovas Danas Dilys pažymi, kad besikeičiantys šeimos poreikiai, kaip priežastis pokyčiams, natūraliai dominavo 25-44 metų amžiaus respondentų auditorijoje (61 proc.).

    "Įdomu tai, kad jaunesni vairuotojai sąlyginai retai atsakė, kad keitė transporto priemonę remdamiesi emocijomis — tik 17 proc. 18–24 m. amžiaus respondentų pasisakė, kad senasis automobilis atsibodo. Dažniausiai (24 proc.) šį atsakymą rinkosi 25–34 m. amžiaus ir aukštesnes nei 701 euro vienam šeimos nariui pajamas uždirbantys gyventojai, kurie, tikėtina, turi daugiau disponuojamų lėšų kitam pirkiniui", — atskleidė Dilys.

    Apklausos duomenimis, vyrams (25 proc.) senasis automobilis atsibodo dažniau nei moterims (16 proc.), tačiau moterys (28 proc.) dažniau nei vyrai (21 proc.) keitė savo transporto priemonę dėl pakitusių šeiminių aplinkybių.

    Vilnius
    © Sputnik / Владислав Адамовский

    Atsibodęs remontas dažniausia priežastis ieškoti naujo automobilio tapo tiek Lietuvos vyrams (37 proc.), tiek moterims (32 proc.). Be to, šis pasirinkimas buvo beveik identiškai aktualus visose amžiaus grupėse: nuo jauniausių apklausos dalyvių iki vyriausių atsakymai sudarė 32–36 proc. nuo respondentų kiekio.

    Tuo tarpu 9 proc. apklaustų Lietuvos vairuotojų nurodė, kad paskutinį kartą automobilį keitė į pigesnį ar varomą pigesniais degalais dėl sudėtingos ekonominės padėties. Dažniau nei kiti šį atsakymą pateikė 18-24 metų amžiaus (14 proc.) ir 45–54 metų amžiaus (12 proc.) grupių atstovai, taip pat kiek dažniau vyrai (10 proc.) nei moterys (7 proc.).

    Lietuvoje kasmet įvykdoma apie 250 tūkst. asmeninių automobilių pardavimo sandorių.

    Dar šia tema

    Apklausa: rinkos dalyvių lūkesčiai keičiasi, vis mažiau butų perkama nuomai
    Ekspertai papasakojo, kokią įtaką COVID-19 padarė lietuvių skoloms ir taupymui
    Tyrimas atskleidė, kokio dydžio pensijos dažniausiai pageidauja lietuviai
    Tegai:
    apklausa, Lietuva, automobiliai

    Svarbiausios temos