05:09 2021 Sausio 24
Tiesioginis eteris
  • USD1.2158
  • RUB91.1009
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    Saugokime save ir kitus: koronavirusas Lietuvoje ir pasaulyje (1153)

    Tokias priemones paskatino smarkiai sumažėjęs keleivių srautas, taip pat noras optimizuoti įmonės išlaidas

    VILNIUS, gruodžio 17 — Sputnik. "Lietuvos oro uostai" paskelbė apie struktūrinius bendrovės pokyčius įmonės viduje dėl koronaviruso pandemijos ir COVID-19 krizės.

    Pranešama, jog laikinai bus stabdomi dalis ankstyvosiose stadijose esančių projektų, o Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų valdymas nuo kitų metų pradžios vyks centralizuotai. Pagrindiniu įmonės tikslu tampa keleivinės aviacijos srautų grąžinimas į ikipandeminį lygį — tikimasi, kad 2021 metais bus pasiekta iki 50 proc. 2019 metais turėto metinio keleivių srauto.

    Nuo sausio 1 dienos Lietuvos oro uostai keičia įmonės struktūrą, sujungiant dalį departamentų. Nuo sausio mėnesio atsisakoma atskirų Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų vadovų — jų funkciją perima naujai kuriamo Operacijų ir infrastruktūros departamento vadovas Dainius Čiuplys, iki šiol ėjęs Vilniaus oro uosto vadovo pareigas.

    Dabartinė vykdomoji Lietuvos oro uostų direktorė Laura Joffė pradės vadovauti naujai suformuotam Finansų ir administravimo departamentui.

    Kita dalis pokyčių susijusi su įmonės projektais. Informuojama, jog toliau bus plėtojami tik visiškai paruošti ar jau pradėti įgyvendinti projektai.

    Vieni svarbiausių projektų, kuriems toliau ieškomos galimybės įgyvendinti, yra Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija, kurio infrastruktūra paskutinį kartą atnaujinta 2007 metais, ir  Vilniaus oro uosto naujo išvykimo terminalo projektas, apimantis 2 aukštų terminalo modulio statybas bei terminalo prieigų pertvarkymą. Tikimasi, kad netrukus bus rastos abiejų projektų finansavimo galimybės.

    "Tenka pripažinti, kad aviacijos sektorius pasikeitė kardinaliai — esame priversti imtis pokyčių, dėmesį bei jėgas paskirstyti ten, kur jų šiuo metu labiausiai reikia. Praradome keleivių srautus, be kurių keleivinė aviacija merdi, todėl dabar ją turime maksimaliai atstatyti. Mūsų prognozės rodo, kad per 2021 metus turėtume atgauti mažiausiai 40-50 proc. 2019 metais turėto keleivių srauto. Daug vilčių teikia valstybių planai artimiausiu metu pradėti spartų masinį vakcinavimą bei stiprėjančios iniciatyvos vienodinti tvarką keliaujantiesiems, atsisakant saviizoliacijos ir ją keičiant testavimu. Tikimės, kad šie žingsniai bus įgyvendinti prioritetine tvarka", — situaciją komentuoja Lietuvos oro uostų vadovas Marius Gelžinis.

    Jo teigimu, smarkiai susitraukę keleivių srautai bei siekis optimizuoti bendrovės sąnaudas padiktavo ir darbuotojų skaičiaus mažėjimą. Per 2020 metus Lietuvos oro uostuose dirbančiųjų skaičius susitraukė 25 proc.

    Lietuvoje iš viso užfiksuota daugiau nei 103 000 COVID-19 atvejų, daugiau nei 45 000 žmonių pasveiko ir 933 mirė. Naujas karantinas buvo įvestas lapkričio 7 dieną. Nuo gruodžio 16 dienos valdžia sugriežtino kovos su koronavirusu priemones.

    Temos:
    Saugokime save ir kitus: koronavirusas Lietuvoje ir pasaulyje (1153)

    Dar šia tema

    Premjerė pranešė apie galimą prekybos nebūtinomis prekėmis ribojimą
    Apsipirkinėjo lyg prieš apokalipsę: kaip prieš karantiną užsidarinėjo Vilniaus parduotuvės
    Paskelbta, kada bus pradėtas skiepijimas nuo COVID-19 Lietuvoje
    Tegai:
    pandemija, koronavirusas, Lietuvos oro uostai

    Svarbiausios temos