18:28 2021 Sausio 26
Tiesioginis eteris
  • USD1.2143
  • RUB91.2538
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą

    Dietologės teigimu, dėl tinkamo maisto organizmas per dieną gauna medžiagų imunitetui stiprinti, taip pat antikūnų gamybai

    VILNIUS, gruodžio 21 — Sputnik. Tinkama mityba yra raktas į sveikatą, ypač per koronaviruso pandemiją. Mitybos specialistė, gastroenterologė, kulinarijos tinklaraštininkė Nuria Dianova Sputnik radijui pasakojo, kaip stiprinti imuninę sistemą su tinkama mityba.

    Anot jos, racione turi būti baltymų, mikroelementų ir vitaminų, ypač C ir D. Svarbiausia, kad į kiekvieną valgį būtų įtraukta tam tikros rūšies baltymų, paaiškino Nuria Dianova. Ji pasiūlė pavyzdinį meniu vienai dienai.

    "Pusryčiams tai yra košė su sūrio gabalėliu, kuriame yra gyvūninių baltymų, o košėse — daržovės. Pieniška košė yra ideali, jei jūsų organizmas toleruoja pieną. Ir prie to reikia pridėti puodelį kavos ir kelis džiovintus vaisius, pavyzdžiui, džiovintų abrikosų", — sakė gydytoja.

    Pietums — paukštiena ar žuvis, svarbu nepamiršti ir daržovių — vitaminų ir angliavandenių šaltinio.

    Vakarienei geriausia pasigaminti ką nors lengvo, pavyzdžiui, daržovių omletą.

    "Norėdami tai padaryti, užpilkite šaldytas daržoves suplaktais kiaušiniais, suvalgykite riekelę duonos ir viskas. Jūs gavote baltymų, šiek tiek riebalų, angliavandenių ir daug skaidulų", — paaiškino Nuria Dianova.

    Popietės užkandžiui galite užkąsti duonos ir humuso, o lengvam užkandžiui tinka 50–100 gramų varškės ir bet kokių vaisių.

    Dietologės teigimu, dėl tinkamo maisto organizmas per dieną gauna medžiagų imunitetui stiprinti, taip pat antikūnų gamybai.

    Tegai:
    imunitetas, valgis

    Svarbiausios temos