22:40 2021 Sausio 18
Tiesioginis eteris
  • USD1.2064
  • RUB89.5913
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    "Lietuvos geležinkelių" pažanga ir kasdieninė veikla (91)

    Pažymima, jog dalis traukinių bus elektriniai, o dalis — elektriniai su baterijomis, kad važinėtų neelektrifikuotais ruožais

    VILNIUS, gruodžio 30 — Sputnik. "Lietuvos geležinkelių" grupės keleivių vežimo bendrovė "LTG Link" ketina įsigyti aplinkai mažiau kenksmingus elektrinius traukinius, kurie neelektrifikuotais ruožais važiuotų varomi baterijomis, praneša "Lietuvos geležinkelių" spaudos tarnyba.

    Bendrovė paskelbė pirmąjį viešųjų pirkimų etapą — rinkai pateikiami reikalavimai tiekėjų kvalifikacijai.

    Anot "LTG Link", dar vasarą pranešus apie pradedamas rinkos konsultacijas dėl traukinių parko atnaujinimo, bendrovės planuojamu pirkimu susidomėjo didieji Europos traukinių gamintojai.

    "Atlikus šias konsultacijas, išsigryninome idėją pirkti vien elektrinius traukinius, dalyje kurių bus sukomplektuotos baterijos. Baterijas elektrinis traukinys naudotų važiuodamas dar neelektrifikuotu ruožu ar jo atkarpa. Tokie traukiniai — inovacija Europos geležinkelių kontekste, užtikrinanti visiškai žalias keliones", — sakė "LTG Link" vadovas Linas Baužys.

    Pasak Baužio, įsigyti planuojama apie 30 naujų traukinių, dalis būtų elektriniai, dalis — elektriniai su baterijomis. Pastarieji traukiniai — daug žadanti geležinkelio transporto naujovė, kurią savo riedmenų parkuose diegia Austrijos, Danijos, Airijos, Britanijos vežėjai.

    "LTG Link" būtų vieni pirmųjų vežėjų, pradedančių eksploatuoti šiuos traukinius.

    Anot bendrovės, visi naujieji traukiniai bus pritaikyti individualių poreikių turintiems keleiviams, tarp jų — ir senjorams, šeimoms su mažyliais ar riboto judumo žmonėms.

    Viešojo pirkimo, skirto traukiniams įsigyti, vertė siekia daugiau kaip 200 mln. eurų.

    Visi bendrovės elektriniai traukiniai varomi elektros energija, pagaminta iš atsinaujinančių energijos šaltinių, tad visiškai žaliai važiuos ir naujieji riedmenys.

    Skaičiuojama, kad atnaujinus traukinių parką, į aplinką per metus pateks 69 proc. mažiau anglies dioksido (CO2).

    Temos:
    "Lietuvos geležinkelių" pažanga ir kasdieninė veikla (91)
    Tegai:
    traukiniai, Lietuva, Lietuvos geležinkeliai

    Svarbiausios temos