03:36 2021 Balandžio 22
Tiesioginis eteris
  • USD1.2007
  • RUB92.0836
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    Medicina ir sveikata (427)

    Labai svarbu miegoti patogiai, be to, reikia pasirinkti tinkamą pagalvę, tačiau pažymėtina, kad pagalvės raukšlių profilaktikai yra ne kas kita, kaip rinkodaros triukas, pabrėžė specialistė

    VILNIUS, vasario 28 — Sputnik. Pagalvės nuo raukšlių yra ne kas kita, kaip rinkodaros triukas. Kaip iš tikrųjų reikia miegoti, norint išsaugoti jaunystę ir grožį, interviu Sputnik radijui pasakojo Jelenos Malyševos medicinos centro dermatologė-kosmetologė Svetlana Žabojeva.

    Norint ryte pabusti be patinimų ir sunkumo galvoje pojūčio, reikia pasirinkti tinkamą pagalvę, kad miegant kakle būtų geras limfos ir kraujo tekėjimas, patarė Žabojeva. Ji pažymėjo, kad pagalvė gali būti bet kokia, svarbiausia, kad jos aukštis būtų bent pusė peties ilgio. Taip pat svarbi poza, kurioje žmonės miega, pabrėžė gydytoja.

    "Labai svarbu miegoti patogiai. Svarbiausia, kad ne veidu į pagalvę. Jei turite problemų dėl kaklo osteochondrozės, tuo labiau miego metu reikia stebėti savo pozą", — paaiškino gydytoja.

    Anot jos, svarbų vaidmenį odos grožio ir jaunystės, taip pat geros viso organizmo būklės palaikyme atlieka miego trukmė. Ilgalaikis miego trūkumas daro įtaką visų medžiagų apykaitos procesų hormoniniam reguliavimui. Todėl miegas turėtų trukti bent septynias, o geriausia — nuo aštuonių iki devynių valandų.

    "Geriau eiti miegoti anksčiau ir keltis anksčiau. Tai yra biologiškai teisingiau, atsižvelgiant į saulėtekio ir saulėlydžio ritmus. Net jei miegate nuo septynių iki aštuonių valandų, tačiau tai yra, pavyzdžiui, dieninis miegas, o ne naktinis, tai vis tiek yra paros ritmų (susijusių su dienos ir nakties pasikeitimu — Sputnik) pažeidimas", — pažymėjo Žabojeva.

    Dar vienas grožio priešas — didelis skysčių kiekis prieš miegą. Likus trims ar keturioms valandoms iki miego negalima piktnaudžiauti jokiais gėrimais.

    Kosmetikos priemonių taip pat nereikėtų tepti ant veido prieš pat einant miegoti, joms reikia skirti bent pusvalandį, kad jos spėtų susigerti. Kategoriškai negalima užmigti su akių pagalvėlėmis, nes silikoninė plėvelė sutrikdo odos kvėpavimą, perspėjo kosmetologė.

    Naktinių odos priežiūros priemonių naudojimas, pasak jos, nustatomas individualiai. Jos reikalingos, jei pastebimi su amžiumi susiję pokyčiai.

    "Jauniems žmonėms nieko nereikia tepti. Vyresnio amžiaus žmonėms turėtų būti sustiprinta priežiūra vakarais. Dieninės priemonės išsiskiria mažesne veikliųjų medžiagų koncentracija, tačiau dideliu kiekiu apsauginių. O vakarinės priemonės, priešingai, neturi apsauginių veiksnių, tačiau jose yra didelė veikliųjų medžiagų koncentracija. Naktį dėl funkcinio aktyvumo odos absorbcija ir visi procesai yra aktyvesni", — paaiškino Žabojeva.

    Gydytoja taip pat pabrėžė, kad visiems be išimties prieš miegą reikia kruopščiai nusiprausti veidą, kad ant jo neliktų jokių nešvarumų.

    Temos:
    Medicina ir sveikata (427)
    Tegai:
    miegas, sveikata

    Svarbiausios temos