12:34 2021 Balandžio 19
Tiesioginis eteris
  • USD1.1986
  • RUB90.8921
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą

    Atnaujinus riedmenų parką, į aplinką per metus patenkančio CO2 kiekį "LTG Cargo" sumažins daugiau kaip 100 tūkst. tonų

    VILNIUS, kovo 17 — Sputnik. "Lietuvos geležinkelių" grupės krovinių vežimo bendrovė "LTG Cargo" planuoja iš esmės atnaujinti riedmenų parką ir keliais etapais įsigyti iki 55 elektrovežių, praneša spaudos tarnyba.

    Bendrovė šiuo metu vykdo viešas rinkos konsultacijas dėl lokomotyvų parko atnaujinimo. Šių metų antrąjį ketvirtį planuojama skelbti tarptautinį viešąjį pirkimą — preliminariai skaičiuojama, kad jo vertė sieks apie 200 mln. eurų. 

    Sutartį dėl naujų lokomotyvų įsigijimo planuojama pasirašyti 2022 m. pirmąjį ketvirtį. Galutinis lokomotyvų įsigijimo konceptas ir techninės charakteristikos paaiškės baigus rinkos konsultacijas. Pirmieji elektrovežiai turėtų būti pristatyti 2024 metais.

    Kaip pažymėjo "LTG Cargo" generalinis direktorius Egidijus Lazauskas, bendrovės investicijos į elektrovežių įsigijimą taps indėliu ne tik į ekologišką šalies kursą, bet ir į konkurencingumo sustiprinimą. 

    "Dyzeliną pakeitus elektros energija, užtikrinsime žalią krovinių pervežimą — pagrindine geležinkelių magistrale iki Klaipėdos kroviniai bus pervežami iš esmės su nuline tarša. Tikimės, jog tai dar labiau paskatins verslą rinktis aplinkai draugišką krovinių pervežimą", — teigia Lazauskas.

    Atnaujinus riedmenų parką ir pajudėjus naujai elektrifikuotais ruožais, į aplinką per metus patenkančio anglies dioksido (CO2) kiekį "LTG Cargo" sumažins daugiau kaip 100 tūkst. tonų. Toks kiekis prilygsta apie 50 tūkst. automobilių išėmimui iš eismo. Neelektrifikuotose ruožuose "LTG Cargo" toliau naudos 2007–2009 metais įsigytus "Siemens" lokomotyvus.

    Šiuo metu "LTG Cargo" turi 83 magistralinius lokomotyvus, kurie krovinius perveža 1520 mm vėžės geležinkelio tinkle.

    Dar šia tema

    "Lietuvos geležinkelių" pajamos praėjusiais metais sumažėjo 7%
    Tranzitas išvyks neatsisveikinęs. Ką daryti Lietuvai be baltarusiškų krovinių
    Ekspertas: Baltarusijos naftos praradimas Lietuvai nežada nieko gero
    Tegai:
    LTG Cargo

    Svarbiausios temos