02:27 2021 Balandžio 21
Tiesioginis eteris
  • USD1.2051
  • RUB92.2786
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą

    Kad nebūtų trikdomas keltų darbas, krantinės rekonstrukcija vyks etapais ir truks apie pusantrų metų

    VILNIUS, balandžio 3 — Sputnik. Šį pavasarį etapais bus pradėta rekonstruoti senosios perkėlos krantinė Smiltynėje, prie kurios švartuojami bendrovės "Smiltynės perkėlos" keltai, užtikrinantys susisiekimą su Kuršių nerija, apie tai praneša Klaipėdos uostas. 

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė rangos darbų sutartį su konkursą laimėjusiomis Latvijos įmonėmis SIA "Baltijas jūras geologijas centrs" ir AB "BMGS".

    Kaip pažymėjo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas, rekonstrukcija nesutrikdys keltų darbo vasaros sezono metu.

    "Kadangi krantinė yra prastos būklės, ją būtina rekonstruoti siekiant užtikrinti saugų keltų švartavimą ir keleivių aptarnavimą. Artėja vasara ir keleivių, besikeliančių į Smiltynę, srautas išaugs, tad noriu atkreipti dėmesį, kad rekonstrukcija keltų darbo nesutrikdys. Yra numatyta, kad darbai bus organizuojami ir vykdomi taip, kad būtų užtikrintas nepertraukiamas AB Smiltynės perkėlos keltų darbas šiaurinėje krantinės dalyje vasaros sezono metu", — teigia Latakas.

    Kad nebūtų trikdomas keltų darbas, rekonstrukcija vyks etapais. Iš viso bus rekonstruota apie 130 m ilgio krantinė, įrengti slipai, atmušai bei švartavimo stulpai. Rekonstravus krantinę, bus įrengtos dangos. 

    Pagal rangos darbų sutartį numatyta prie krantinės išgilinti iki 5,5 m. Šiuo metu gylis čia siekia apie 3 m. Krantinės rekonstravimo ir akvatorijos prie krantinės gilinimo darbai nebus vykdomi vienu metu, o atliekami paeiliui ir tik tam tikrą laiką.

    Rekonstravus krantinę, prie jos vienu metu bus galima švartuoti du skirtingų parametrų laivus.Pagal rangos sutartį numatyta, kad rekonstrukcija truks apie pusantrų metų. Darbų vertė — 1,9 mln. Eur (įskaitant PVM).

    Remiantis statistika, per metus šia infrastruktūra pasinaudoja daugiau nei 1 mln. keleivių, keltai prišvartuojami daugiau nei 8 tūkst. kartų.

    Dar šia tema

    Lietuvoje į pervažų saugumo didinimą planuojama investuoti apie 20 mln eurų
    Parodyta, kaip vyksta Elektrėnų kaminų demontavimas
    Tegai:
    rekonstrukcija

    Svarbiausios temos