12:25 2021 Balandžio 19
Tiesioginis eteris
  • USD1.1986
  • RUB90.8921
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą

    Prieš savaitę Alytaus miesto meras kreipėsi į Lietuvos paštą dėl sprendimų, kurie pakeistų esamą situaciją ir prie centrinio pašto dešimtimis eilėse nesibūriuotų žmonės

    VILNIUS, balandžio 7 — Sputnik. Lietuvos paštas sureagavo į savivaldybės kritiką ir jau priėmė keletą sprendimų, padėsiančių sklandžiau atlikti darbą, Facebook rašo Alytaus miesto savivaldybė.

    Antradienį nuotoliniu būdu Alytaus miesto meras Nerijus Cesiulis ir bendrovės "Lietuvos paštas" tinklo direktorius Jonas Sadauskas aptarė situaciją su žmonių eilėmis pašte.

    Prieš savaitę Alytaus miesto meras kreipėsi į Lietuvos paštą dėl sprendimų, kurie pakeistų esamą situaciją ir prie centrinio pašto dešimtimis eilėse nesibūriuotų žmonės.

    Sadausko teigimu, prieš 4 metus optimizuojant veiklą padaryti tam tikri sprendimai situacijos nepagerino, o ją tik pablogino.

    "Siekiant sumažinti eiles prie pašto, prailgintas jo darbo laikas, šiandien laikinai atsidarė ir pašto skyrius Vidzgiryje, Topolių g. 2, kuris buvo uždarytas prieš keletą metų. Tiesa, skyrius veikia tik kaip siuntų išdavimo punktas: gyventojai jau gauna žinutes, kad gali atvykti atsiimti siuntas ir iš šio pašto skyriaus", — teigiama pranešime.

    Pabrėžiama, kad centriniame pašte miesto centre taip pat papildomai pradėjo dirbti dar vienas darbuotojas. Planuojama mėnesio pabaigoje ARENA prekybos centre Ūdrijos gatvėje esančiame pašto padalinyje taip pat bus išduodamos siuntos. Taip pat Alytuje Lietuvos paštas planuoja plėsti ir paštomatų tinklą.

    Alytaus mero teigimu, laikino pašto skyrius Vidzgiryje problemos neišsprendžia, nes siuntoms sumažėjus ir uždarius skyrių, problema išliks, todėl šiame mikrorajone būtinas nuolatinis skyrius.

    Tegai:
    eilės, Alytus, Lietuvos paštas

    Svarbiausios temos