Norėdami patobulinti svetainės veiklą, rodyti aktualiausias naujienas ir tikslinę reklamą, renkame nuasmenintątechninę informaciją apie Jus, įskaitant naudojimąsi mūsų partnerių įrankiais. Išsamų duomenų tvarkymo proceso aprašą galite rasti Privatumo politikoje. Išsamų mūsų naudojamų technologijų aprašą galite rasti Slapukų ir automatinio duomenų išsaugojimo politikoje.
Spustelėdami mygtuką "Priimti ir uždaryti", Jūs aiškiai sutinkate su Jūsų duomenų tvarkymu, kad mes pasiektume aukščiau nurodytą tikslą.
Sutikimą galite atšaukti Privatumo politikoje_nurodytu būdu.
Baltijos šalys pradėjo didelį geležinkelio projektą "Rail Baltica" — 2030 metais naujais bėgiais greituoju traukiniu bus galima atvažiuoti iš Talino į Varšuvą. Tačiau dalyviai niekaip negali susitarti, kas už ką mokės. Europos Sąjunga kaip finansinė projekto donorė nepatenkinta susiklosčiusia padėtimi
Šis geležinkelio tiltas bus ilgiausias Baltijos šalyse. Inžinerinė problema bus ta, kad vandenyje neturėtų būti nė vienos atramos
Trijų Baltijos šalių nacionalinių biudžetų nepakaks projektui įgyvendinti, mano ekspertas Nikolajus Meževičius
"Rail Baltica" — geležinkelių infrastruktūros projektas, integruosiantis Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą
Šiuo metu planuojamos keturios karinės technikos logistikos aikštelės, kuriose bus galima patogiai iškrauti ir pakrauti techniką į traukinius
Kol kas yra parengtas tik preliminarus projektas, visas projektas bus pristatytas per šešis mėnesius ir iki 2021 metų pabaigos, kad būtų galima pradėti statybas
Vienas pagrindinių projekto tikslų — išpešti iš Europos Sąjungos pinigų Baltijos tranzito pramonei remti, išvykus Rusijos krovinių srautams, mano ekonomistas ir politikos analitikas Aleksandras Nosovičius
Baigus visus statybos darbus Kauno geležinkelio mazgas taps vienu moderniausių geležinkelio mazgų, per kurį važiuos didžioji dalis visų "Rail Baltica" linija važiuojančių traukinių
Šalies plėtros stebėsenos centro specialistai mano, kad geležinkelis yra raktas į jūrų transporto augimą
Tuo tarpu keleivių srautams Baltijos šalyse šio projekto realizacija nereikalinga, mano ekspertas Sergejus Kondratjevas
Pažymima, kad Lenkijos infrastruktūros ministras Andžejus Adamčikas Lietuvoje vieši Jaroslavo Narkevičiaus kvietimu
Pažymima, kad šiais metais su Vyriausybės pagalba rekordinio dydžio investicijas miesto tvarkymui skyręs Kaunas, ministro vertinimu, gali būti laikomas aiškiu lyderiu visoje šalyje
Jo teigimu, būtina užtikrinti aiškumą, kad planuojami pokyčiai kaimyninėse šalyse neigiamai neatsilieptų viso projekto įgyvendinimui ir statybų grafikui
Kuo labiau vilkinamas geležinkelio projekto įgyvendinimas, tuo atviriau Baltijos šalių vadovybė kalba apie jo neekonominę reikšmę, mano ekspertas Aleksandras Nosovičius
Kita vertus, geležinkelis greičiausiai bus naudojamas ir civilinėms reikmėms, mano ekspertas Konstantinas Sivkovas
Ekonominis statybų tikslingumas — nulinis, tačiau pasitelkusios šį projektą Baltijos šalys gali "išplauti" nemažus pinigus, nes kontroliuoti projekto neįmanoma, mano ekspertas Nikolajus Meževičius
Estijos centristai ir "Isamaa" ("Tėvynės") nariai pasisako už projekto tęsimą, tačiau konservatoriai mano, kad jis neperspektyvus
Anksčiau Estijos konservatoriai pareiškė, kad jų pastangomis projektas sustabdytas. Po to Riigikogu pareikalavo paaiškinimo iš ekonomikos ministro
Tinkamu laiku Briuselis suprato, kad skirti pinigus Baltijos šalių elitui tiesiog beprasmiška, nes jie išnyksta, ir perėjo prie kitokių sąveikos formų, kad jie bent kur kitur dalyvautų, mano politologas Semionas Uralovas
Darbų, dėl kurių bus skelbiamas konkursas, vertė sieks beveik 480 milijonų eurų, Lietuva jau užsitikrino pusę finansavimo
Šis modelis leistų valstybėms įdiegti optimalų projekto valdymo būdą, mano susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius