Ši svetainė naudoja slapukus, kad pagerintų svetainę ir jūsų sąveiką su svetaine. Naudodami slapukus mes renkame ir laikinai saugome kai kuriuos asmeninius duomenis. Slapuko nustatymus galite pakeisti savo naršyklėje. Skaityti daugiau: Privatumo politika
Visą geležinkelių tinklą šalyje aptarnaujanti valstybės valdoma bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" šiemet pasižymi sparčiu vystymusi: lyderiauja tarp Baltijos šalių krovinių gabenimo srityje, atidaro naujas kriptis, kuria pirmąjį SGD varomą lokomotyvą ir net kai kuriuos savo objektus atveria visuomenei ir rengia ten ekskursijas
Tarp šių miestų kursuos šiuolaikiški traukiniai, pakeliui stosiantys dar trijose tarpinėse stotelėse, visa kelionė traukiniu iš Klaipėdos į Šilutę truks mažiau nei valandą
Savanoriškas sveikatos draudimas bus taikomas visos įmonių grupės mastu, iš viso – beveik 10 tūkst. darbuotojams
Dabar Kauno LEZ nėra sujungta geležinkelio vėže, o artimiausias geležinkelio ruožas eina nuo Palemono iki Gaižiūnų
Valstybinė bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" pasirašė sutartį su Lenkijos įmone "PKP Cargo" ir dabar pirmą kartą per savo egzistavimą veš krovinius ne tik iki sienos, bet ir Lenkijos teritorijoje
Statistikos departamento duomenimis, kelių ir geležinkelių ir vidaus vandenų transportu krovinių vežimas šiemet Lietuvoje padidėjo keliais milijonais tonų
"InterRail" pasus turintys keleiviai gali keliauti po Europos šalis traukiniais žymiai mažesnėmis kainomis, nei perkant atskirus bilietus
Planuojama, jog "Lietuvos geležinkeliai" per metus perveš apie 300 tūkst. tonų "Amilinos" krovinių
Lietuvos valdžia planuoja padidinti bendrovės darbo efektyvumą, atskiriant krovinių vežimo, keleivių vežimo ir viešosios geležinkelių infrastruktūros valdymo ir naudojimo veiklas į atskiras įmones
"Lietuvos geležinkeliai" ketina tapti bepiločių traukinių technologijos kompetencijų centru Europoje
"Lietuvos geležinkelių" lokomotyvai trauks Lenkijos bengrovės "PKP Cargo" traukinius su kroviniais pasienio ruože nuo Lietuvos-Lenkijos valstybinės sienos iki Trakiškių geležinkelio stoties, esančios Lenkijos teritorijoje
Krovinius taip pat planuojama vežti į Lenkiją, Baltarusiją, Karaliaučių, pristatyti bendrovės klientams Lietuvoje
Šių metų sausio-kovo mėnesiais "Lietuvos geležinkeliai" iš viso pervežė beveik 13 proc. daugiau krovinių nei tuo pačiu laikotarpiu pernai
Anot "Lietuvos geležinkelių" vadovo, šis traukinys yra geras Lietuvos, Latvijos ir Estijos bendradarbiavimo pavyzdys transporto srityje
Bus atnaujintas daugiau nei dešimtmetį nekursuojantis maršrutas, tačiau dabar juo važinės šiuolaikiški traukiniai, kuriuose bus galimybė vežtis dviračius ar keliauti su augintiniais, o visa kelionė truks mažiau nei valandą
Šiemet krovinių "Lietuvos geležinkelių" vežimo apimtys didėjo net 14%, keleivių srautas padidėjo 3%
Ilgalaikė sutartis su azotinių trąšų gamintoja "Grodno-Azot" užtikrins Lietuvos bendrovei stabilius krovinių kiekius
Susisiekimo ministerija siūlo reorganizuoti "Lietuvos geležinkelius", kad užtikrintų jų valdymo efektyvumą ir veiklos skaidrumą nepriklausomai nuo politinių vėjų
"Lietuvos geležinkelių" ir Lenkijos geležinkelių bendrovės PKP S. A. vadovai susitikimo metu aptarė tarpusavio bendradarbiavimo klausimus
Nuo šeštadienio savaitgaliais galima bus nuvykti į Daugpilį, kelionė iš Vilniaus kainuos 9 eurus
Testinio maršruto iš Rusijos į Lietuvą keleivių srautas buvo minimalus; panašūs traukiniai į Lenkiją ir atgal, priešingai, buvo pilni keleivių