21:40 2019 Rugsėjo 20
Tiesioginis eteris
  • USD1.1030
  • RUB70.3933
    Google prekės ženklas. Archyvinė nuotrauka

    Google tapo brangiausiu 2017-ųjų prekės ženklu

    CC BY 2.0 / Robert Scoble
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą
    9001

    Į brangiausių prekės ženklų penketuką taip pat pateko didžiausia pasaulyje mažmeninės prekybos internetu kompanija "Amazon", Amerikos telekomunikacijų milžinė AT&T ir IT milžinė "Microsoft".

    VILNIUS, vasario 3 — Sputnik. Google tapo brangiausiu prekės ženklu 2017-aisiais, aplenkęs kompaniją "Apple", praneša Sputnik Baltarusija su nuoroda į kompaniją "Brand Finance".

    "Brand Finance" reitingas sudarytas remiantis tokiais kriterijais, kaip kompanijos finansinė būklė, prekės ženklo atpažinimas, lojalumas, reklama, marketingo investicijos, darbuotojų pasitenkinimas ir korporacinė reputacijai.

    Kompanijos vertinimu, Google prekės ženklo vertė siekia 109,470 milijardų dolerių ― 24,1% daugiau, nei prieš metus.

    "Apple" prekės ženklo vertė per pastaruosius metus, priešingai, sumažėjo 26,5%, iki 107,141 milijardų dolerių.

    "Apple" praradimas tapo "Google" laimėjimu. Praėjus šešeriems metams, skaičiuojant nuo 2011 metų, po to, kai paskutinį kartą buvo lyderis, "Google" vėl tapo brangiausiu pasaulio prekės ženklu, įvertintu 109 milijardais dolerių", — rašoma pranešime spaudai.

    Į brangiausių prekės ženklų penketuką taip pat pateko didžiausia pasaulyje mažmeninės prekybos internetu kompanija "Amazon" (106,396 milijardai dolerių), Amerikos telekomunikacijų milžinė AT&T (87,016 milijardai dolerių) ir IT milžinė "Microsoft"(76,265 milijardai dolerių). Į brangiausių 2017-ųjų prekės ženklų dešimtuką taip pat pateko Samsung, Verizon, Walmart, Facebook ir kinų bankas ICBC.

    Dar šia tema

    Google žemėlapiuose Trampo bokštas virto "šiukšlių bokštu"
    Kauno viešasis transportas pateko į Google žemėlapius
    Google pristatė naują pokalbių programėlę
    Vyrui įkrimto Google sekimas
    Tegai:
    prekės ženklas, Apple, Google

    Svarbiausios temos