05:53 2018 Spalio 17
Tiesioginis eteris
  • USD1.1587
  • RUB75.8119
    Piloto kabinoje, archyvinė nuotrauka

    Malaizijos "Boeing 777-200" dingimas pavadintas tyčiniu

    © Sputnik / Григорий Сысоев
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą
    54 0 0

    Ekspertai paskelbė galimą Malazijos "Boeing 777" dingimo priežastį

    VILNIUS, gegužės 15 — Sputnik. 2014 metų kovo mėnesį Malaizijos "Boeing 777-200" išnykimas, greičiausiai, paaiškinamas tyčiniais piloto veiksmais. Šią išvadą pateikė ekspertai interviu Australijos televizijos kanalui "9Now".

    Taip, pilotas ir aviacijos konstruktorius  Simonas Hardis mano, kad "Boeing" vadas Zacharia Ahmadas Šachas išjungė aptikimo sistemas, o vėliau skraidino lėktuvą Malaizijos ir Tailando atsakomybės zonų pasienyje, siekdamas supainioti dispečerius. Toks kursas, sako ekspertas, buvo pasirinktas tyčia.

    Šiuo atveju Hardis nurodo nereikalingą skrydį aplink Malaizijos valstiją Penangą, kur gimė Ahmadas Šachas. Anot eksperto, pilotas atsisveikino su namais.

    "Jis ketino nužudyti save. Deja, kartu su savimi jis nužudė visus keleivius. Tai buvo padaryta tyčia", — sakė buvęs Kanados transporto saugumo departamento vadovas Laris Vensas.

    Jo nuomone, "Boeing" pilotas galėjo užsidėti deguonies kaukę, tada sumažino slėgį orlaivio salone taip, kad keleiviai ir kiti įgulos nariai netektų sąmonės.

    2014 metų kovo 8 dienos naktį iš radarų ekranų dingo "Malaysia Airlines" orlaivis "Boeing 777-200", kuris skrido iš Kvala Lumpūro į Pekiną su 227 keleiviais ir 12 įgulos nariais, įskaitant turistą iš Rusijos. Daroma prielaida, kad lėktuvas nukrito Indijos vandenyno pietuose. Paieškos operacija negalėjo nustatyti orlaivio avarijos vietos.

    Dar šia tema

    Turkijoje lėktuvas įstrigo purve ant kriaušio krašto
    "AirBaltic" lėktuvas Šeremetjevo oro uoste išvažiavo už kilimo tako ribų
    Amsterdamo oro uoste į lėktuvą trenkė žaibas
    Kirgizijoje netoli Manaso oro uosto sudužo krovininis lėktuvas
    Tegai:
    lėktuvo katastrofa, katastrofa, Malazija
    Community standardsDiscussion

    Svarbiausios temos