00:31 2019 Lapkričio 16
Tiesioginis eteris
  • USD1.1034
  • RUB70.3938
    Russia Today, archyvinė nuotrauka

    Britanija pradėjo tris naujus tyrimus prieš televizijos kanalą "RT"

    © Sputnik / Evgeny Biyatov
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą
    2010

    Bendras tyrimų skaičius televizijos kanalo atžvilgiu išaugo iki dešimties

    VILNIUS, gegužės 21 — Sputnik. Didžiosios Britanijos rinkos žiniasklaidos reguliatorius "Ofcom" paskelbė apie trijų naujų tyrimų televizijos kanalo "RT" atžvilgiu pradžią, apie tai teigiama oficialiame organizacijos pranešime.

    Tyrimai pradėti 2018 metų balandžio 26 ir gegužės 4 dienų kanalo naujienų laidų, o taip pat balandžio 20 dienos televizijos programos "Crosstalk" atžvilgiu dėl tariamų pažeidimų.

    Britanijos reguliatorius "Ofcom" balandžio 18 dieną jau paskelbė apie septynių tyrimų pradžią "RT" naujienų ir dokumentinių televizijos programų atžvilgiu. Šiandien tyrimų skaičius išaugo iki dešimties.

    Didžiojoje Britanijoje sakoma, kad tyrimo pradžia dar nereiškia, jog iš tikrųjų buvo padarytas pažeidimas, ir toli gražu ne visi tyrimai baigiasi tokių faktų nustatymu.

    Anksčiau kovo mėnesį "Ofcom" siuntė laišką televizijos kanalo "RT" licencijos savininko adresu, kuriame buvo pasakyta apie galimas ribojamąsias priemones dėl "Skripalių bylos".

    "RT" vyriausioji redaktorė Margarita Simonian tada sakė, kad jei licencija bus atšaukta iš "RT" kanalo, Rusija atsakys tuo pačiu. Tiesa, vyriausioji redaktorė išreiškė viltį, kad Britanija tokių veiksmų nesiims.

    Oficiali Rusijos užsienio reikalų ministerijos atstovė Marija Zacharova pakomentavo situaciją ir pareiškė, kad jei bus uždarytas "RT", Rusijoje nedirbs nė viena Britanijos žiniasklaidos agentūra.

    Dar šia tema

    Simonian pakomentavo patarimą ieškoti atsakymų RT ir Sputnik
    Ekspertas: Baltijos šalyse vyksta kampanija prieš Sputnik ir RT
    Populiariame prancūzų seriale parodė epizodą su Sputnik "propaganda"
    Žodžio laisvė amerikietiškai: Simonian papasakojo apie RT darbą JAV
    Tegai:
    žiniasklaidos laisvė, tyrimas, televizijos kanalas "RT", Didžioji Britanija, Rusija

    Svarbiausios temos