14:59 2018 Lapkričio 18
Tiesioginis eteris
  • USD1.1346
  • RUB74.9036
    MIA Rossija segodnia ir TV kanalo RT vyriausioji redaktorė  Margarita Simonian, archyvinė nuotrauka.

    Simonian atsakė į Britanijos parlamentarų raginimą kovoti su "RT" ir "Sputnik"

    © Sputnik / Сергей Гунеев
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą
    7510

    Britų parlamentarai vėl ragina kovoti su Rusijos žiniasklaida, teigdami, kad reikia koordinuoti su užsienio partneriais veiksmus "kovoje prieš Rusiją"

    VILNIUS, liepos 30 — Sputnik. MIA "Rossija segodnia" ir TV kanalo "RT" vyriausioji redaktorė  Margarita Simonian pakomentavo Didžiosios Britanijos parlamentarų, kurie vėl ragina kovoti su "RT" ir "Sputnik", ataskaitą, praneša RIA Novosti.

    "Britų parlamentarai atrado baisų dalyką: "RT" ir "Sputnik", kritiškai vertinantys ES, rašydami apie "Brexit", surinko didesnę auditoriją nei pagrindinės britų žiniasklaidos kampanijos. Dievulėliau, tai juk kišimasis į JK vidaus politiką — nusprendė parlamentarai ir dabar reikalauja išsamaus tyrimo… Regis, jau septintą kartą šiais metais", — rašė ji "Telegram".

    "RT" ne kartą susidūrė su apribojimais Jungtinėje Karalystėje. Taigi, birželį britų žiniasklaidos kontrolierius "Ofcom" pradėjo tris naujus televizijos kanalo tyrimus. Šiuo metu Jungtinėje Karalystėje tokių bylų prieš "RT"  skaičius išaugo iki dešimties. Pasak Simonian, Londonas "negali rasti, prie ko prikibti, bet nepraranda vilties".

    Anksčiau britų parlamentarai vėl ragino kovoti su Rusijos žiniasklaida, teigdami, kad reikia koordinuoti su užsienio partneriais veiksmus "kovoje prieš Rusiją".

    Bendrijų skaitmeninių technologijų ataskaitoje kalbama apie neva "koordinuotos ilgai vykstančios Rusijos vyriausybės kampanijos įtaką britų rinkimus ir referendumui." Komitetas nurodo panašų tyrimą Jungtinėse Amerikos Valstijose, kuris iki šiol nepateikė jokių faktinių įrodymų, kad Rusija kišosi į prezidento rinkimus. Be bendrųjų pareiškimų, deputatai nepateikė jokių faktų.

    Remiantis Britanijos ir Rusijos universitetinių tyrimų ataskaitos duomenimis, pranešimais apie "Brexit" pasidalinta iš 156,2 tūkst Rusijos internetinių puslapių, o ir 45 tūkst. Pranešimų dėl paramos "Brexit" paskelbta per pastarąsias 48 kampanijos valandas.

    Rusijos žiniasklaidos spaudimas

    Pastaraisiais metais situacija su Rusijos žiniasklaida Vakaruose vis sunkėja. 2017 metų lapkričio mėnesį Europos Parlamentas priėmė rezoliuciją, kurioje teigiama, kad reikia kovoti su Rusijos žiniasklaida, o pagrindinės dokumento grėsmės yra "Sputnik" ir "RT".

    Maskva ne kartą paneigė kaltinimus bandymu paveikti rinkimus įvairiose šalyse. Kremlius juos vadina visiškai nepagrįstais. JAV nacionalinis saugumo patarėjas Džonas Boltonas taip pat sakė, kad prezidentas Vladimiras Putinas jį užtikrino, jog Rusija nesikišo į rinkimus Jungtinėse Amerikos Valstijose.

    Visos kampanijos "dėl Rusijos įsikišimo į Vakarų reikalus" metu konkrečių įrodymų taip ir nepateikta.

    Kai kurie Vakarų politikai, įskaitant Amerikos senatorius ir Kongreso narius, taip pat Prancūzijos prezidentą Emanuelį Makroną, kaltina "Sputnik" ir "RT" kišimusi į prezidento rinkimus, bet jokių įrodymų savo kaltinimams pagrįsti nepateikė.

    Dar šia tema

    Simonian dėkoja Latvijai už auditorijos dėmesį Sputnik
    Britanija pradėjo tris naujus tyrimus prieš televizijos kanalą "RT"
    Simonian pakvietė Porošenko į rusų kalbos "dvikovą"

    Svarbiausios temos