16:38 2020 Liepos 03
Tiesioginis eteris
  • USD1.1286
  • RUB79.4434
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą
    50

    RT televizijos kanalas pastebėjo Amerikos televizijos kanalo klaidą, padarytą, nušviečiant susitikimą Teherane, ir pasidalijo savo pastabomis socialiniame tinkle

    VILNIUS, rugsėjo 8 — Sputnik. Televizijos kanalas RT išjuokia JAV kolegas iš CNN, kurie padarė klaidą ir vietoj Turkijos lyderio vardo Redžepo Erdogano dar kartą pristatė Rusijos prezidentą Vladimirą Putiną.

    Savo siužete, kuriame buvo pateikiama informacija apie Rusijos, Irano ir Turkijos lyderių aukščiausio lygio susitikimą Teherane, CNN užrašė taip: "Putinas, Rouhaini, Putinas komentuoja aukščiausio lygio susitikimą Teherane Sirijos klausimais".

    "CNN galvoje vien tik Putinas", — pajuokavo RT savo Twitter paskyroje.

    Susitikime trijų šalių vadovai aptarė humanitarinės pagalbos Sirijai klausimus.

    Idlibo provincija dabar beveik nekontroliuojama vyriausybės pajėgų. Ten dislokuojasi ginkluotosios opozicijos kovotojai, taip pat teroristai, kurie periodiškai užpuola Sirijos kariuomenės pozicijas. Anksčiau Vladimiras Putinas teigė, kad likę teroristai Idlibe rengia provokacijas, siekdami apkaltinti Damaską cheminio ginklo naudojimu prieš civilius gyventojus.

    Dar šia tema

    "CNN" nesugebėjo parašyti žodžio "Rusija" rusų kalba
    Baltieji rūmai CNN pavadino "netikromis naujienomis"
    CNN įvedė naujas taisykles žinių apie Rusiją skelbimui
    Rusijos URM išjuokė JAV "Krymo deklaraciją"
    Tegai:
    televizijos kanalas "RT", CNN, RT, Rusija, JAV

    Svarbiausios temos