09:13 2018 Gruodžio 12
Tiesioginis eteris
  • USD1.1379
  • RUB75.5225
    Geležinkelis per Krymo tiltą, archyvinė nuotrauka.

    Sumontuotos visos Krymo tilto geležinkelio dalies atramos

    © Photo: инфоцентр "Крымский мост"
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą
    4260

    Šeštadienį statytojai sujungė tilto geležinkelio arką su pirmąja tilto jungtimi iš Kerčės pusės

    VILNIUS, lapkričio 12 — Sputnik. Statybininkai baigė statyti Krymo tilto geležinkelio dalies atramas, sakė "Strojgazmontaž" direktorių tarybos pirmininkas Arkadijus Rotenbergas, praneša RIA Novosti.

    "Sumontuotos 595 atramos. Tai labai sudėtingas procesas, tiek techniškai, tiek dėl labai sudėtingų oro sąlygų, stiprių vėjų. Žinoma, tai reikalauja specialios darbuotojų parengties", — kalbėjo Rotenbergas televizijos kanalui "Rossija 24".

    Remiantis oficialiu Krymo tilto tinklalapiu "Twitter", šeštadienį statytojai sujungė tilto geležinkelio arką su pirmąja tilto jungtimi iš Kerčės pusės.

    Taigi, visos atramos — tiek kelio, tiek geležinkelio — yra paruoštos.

    "Atliktas milžiniškass darbas. Tūkstančiai šių atramų polių panardinti į didelį gylį, kai kuriose vietose — daugiau nei 100 metrų. Sudėtingas reljefas ir dažnos audros labai apsunkino darbą, bet vis tiek sugebėjome viską atlikti kokybiškai ir laiku", — pareiškė Rotenbergas.

    Paruoštos 307 konstrukcijos, dabar palaipsniui perimančios antstatus, sudarytus iš 160 tūkst. tonų metalinių konstrukcijų. Paskutinė buvo geležinkelio atrama Nr. 254 Kerčės sąsiauryje tarp farvaterio ir Krymo pakrantės. Ji susidaro iš pamatų, išdėstytų ant 16 vamzdinių polių, nuleistų skirtingais kampais iki 70 metrų gylio, bei plieno armatūros ir hidraulinio betono korpuso.

    Krymo tiltas, archyvinė nuotrauka.
    © Sputnik / Алексей Мальгавко

    Geležinkelis per Kerčės sąsiaurį bus be bėgių sandūros ir galės atlaikyti devynių balų žemės drebėjimą.

    Krymo tiltas statomas ir veikia, atsižvelgiant į regiono seisminius bruožus. Pasak mokslininkų, kartą per penkis tūkstančius metų Kerčės sąsiauryje gali atsirasti iki devynių balų žemės drebėjimas. Tikimybė, kad tai įvyks, yra nedidelė, tačiau projektuotojai atsižvelgė į šį dalyką.

    Geležinkelis skirtas keleiviniams traukiniams, kurių svoris yra iki 7,1 tūkst. tonų, o greitis — iki 120 kilometrų per valandą, ir iki 80 kilometrų per valandą krovininiams traukiniams, temperatūra svyruoja nuo —27 iki +57 laipsnių. Pralaidumas — iki 47 traukinių porų per dieną.

    Geležinkelis per Kerčės sąsiaurį pradėtas tiesti kartu su keliu 2016 metų vasario mėnesį. Darbus numatoma užbaigti 2019 metais.

    Tiltas į Krymą iš Krasnodaro krašto yra ilgiausias Rusijoje, jo ilgis yra 19 kilometrų. Automobilių eismo pradžia buvo planuota gruodžio mėnesį, tačiau darbas buvo baigtas anksčiau laiko. Gegužės 15 dieną Vladimiras Putinas atidarė automobilio tilto dalį, kitą dieną pradėtas eismas.

    Dar šia tema

    ES įvedė sankcijas šešioms bendrovėms dėl Krymo tilto statybos
    Rangovas papasakojo apie geležinkelio per Kerčės sąsiaurį stabilumą
    Krymo tiltu pervažiavo pirmieji sunkvežimiai
    Pokyčiai Kryme padarė įspūdį ukrainiečiams iš užsienio
    Community standardsDiscussion

    Svarbiausios temos