13:04 2019 Liepos 20
Tiesioginis eteris
  • USD1.1226
  • RUB70.7370
    Televizijos kanalas Russia Today, archyvinė nuotrauka

    Žiniasklaida: kaip kanalas "RT" sulaukė pripažinimo Vokietijoje

    © Sputnik / Евгений Биятов
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą
    6920

    Tradicinės Vokietijos žiniasklaidos priemonės žiūrovams ir skaitytojams suteikia nepakankamai informacijos, kad jie galėtų susidaryti savo nuomonę, nes jos neatspindi daugybės aktualių temų ir skirtingų nuomonių, išreikšdamos tik vienpusį požiūrį

    VILNIUS, sausio 30 — Sputnik. Per pastaruosius septynerius dešimtmečius Vokietijoje veikianti transliavimo sistema praranda auditorijos simpatijas ir pasitikėjimą, o jos vietą užima progresyvi žiniasklaida, pvz., Rusijos televizijos kanalas "RT Deutsch", rašo žurnalistas Markus Kompa leidinyje "Telepolis".

    Pasak jo, tradicinės vokiečių žiniasklaidos priemonės žiūrovams ir skaitytojams suteikia nepakankamai informacijos, kad jie galėtų susidaryti savo nuomonę, nes jos neatspindi daugybės aktualių temų ir skirtingų nuomonių, išreikšdamos tik vienpusį požiūrį.

    Kompa ironizuoja, kad temų pasirinkimas Vokietijos televizijos kanaluose ir spaudoje primena žurnalo "NATO žinios" santrauką.

    Kaip pavyzdį jis paminėjo Vokietijos žiniasklaidos pranešimus apie buvusio JAV prezidento Džordžo Bušo Vyresniojo mirtį. Kompa pažymi, kad Bušas be galo dėkingas naciams už šeimos gerovę, jis bendradarbiavo su beveik visomis "nekomunistinėmis pasaulio diktatūromis", vykdė karo nusikaltimus, skatino Artimųjų Rytų valstybių tarpusavio priešiškumą.

    "Atsižvelgdamas į visus šiuos dalykus, tikėjausi, kad žurnalistai, įsipareigoję apsaugoti žmonių orumą ir draugystę, savo kalboje pasakys bent vieną kritikos žodį. Bet to neįvyko", — teigia žurnalistas.

    Todėl užduotį užpildyti pasaulio įvykių apžvalgos spragas prisiima jų konkurentai, nepriklausomi nuo politinės lobistinės bendrovės. Jis kaip pavyzdį nurodo vis didėjantį Rusijos televizijos kanalo "RT Deutsch" populiarumą.

    "Tačiau konkurentai tuoj pat pavadino jį "propagandiniu", o neseniai Vokietijos žurnalistų sąjunga apkaltino "RT Deutsch"  dėl "išgalvotų istorijų", nors nepateikė jokių įrodymų šiems kaltinimams pagrįsti", — sakė Kompa.

    Žurnalistas pabrėžia, kad Rusijos televizijos kanalas populiarėja, nes vietoj to, kad pats komentuotų pačius įvykius, suteikia šią galimybę vokiečiams, kuriems tradicinė žiniasklaida nesuteikia tokios platformos.

    Be to, jis vadina "RT" "nesisteminiu žaidėju" Vokietijoje, kuris neprivalo laikytis tam tikros naujienų pateikimo tvarkos ir kuriam neįmanoma grasinti bankrotu ir boikotais.

    Apibendrindamas Kompa pabrėžia, kad alternatyvios žiniasklaidos priemonės, kuriose daug dėmesio skiriama temoms, kurias tradicinė žiniasklaida ignoruoja, sulaukia vis didesnio vokiečių pripažinimo. Jis mano, kad ypač gerai šioje srityje dirba "RT Deutsch".

    Dar šia tema

    "RT France" darbuotojai nukentėjo protestų Paryžiuje metu
    Simonian apie "Sputnik" žurnalistų sąrašo paskelbimą "The Times": su 1933 metais!
    Lietuvos parlamentarė pasipiktino "RT" Naujųjų metų dovana
    Simonian: dėl kokių "pažeidimų" panaikintos "Sputnik" paskyros Facebook
    Tegai:
    žiniasklaida, Vokietija

    Svarbiausios temos