08:20 2019 Spalio 21
Tiesioginis eteris
  • USD1.1144
  • RUB71.3066
    Mikrofonas Sputnik radio studijoje, archyvinė nuotrauka

    JAV užsienio transliacijų vadovas pervertino Sputnik ir RT biudžetą 20 kartų

    © Sputnik / Рамиль Ситдиков
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą
    17 0 0

    USAGM yra vyriausybinė agentūra, kurios žinioje yra tokios žiniasklaidos priemonės, kaip Amerikos balsas ir "Liberty / Free Europe", kurios yra pripažintos užsienio agentais Rusijoje

    VILNIUS, liepos 12 — Sputnik. JAV Pasaulinės žiniasklaidos agentūros (USAGM) vadovas Džonas Lansingas (John Lansing) daugiau nei 20 kartų pervertino Sputnik ir RT biudžetą, sakydamas kalbą Kongrese, rašo RIA Novosti.

    Lansingo buvo paklausta, kiek JAV valdžios institucijų išlaidos USAGM skiriasi nuo to, ką Maskva skiria Sputnik agentūrai ir RT kanalui. Pasak departamento vadovo, Rusija tariamai išleidžia "apie dešimt kartų daugiau".

    MIA "Rossija segodnia" ir televizijos kanalo "RT" vyriausioji redaktorė Margarita Simonian pakomentavo šį skaičių ir prigavo amerikiečių pareigūną meluojant. Ji taip pat priminė, kad šiais metais USAGM biudžetą sudaro 808 milijonai dolerių, o tai du kartus daugiau, nei sudaro Rusijos išlaidos.

    "Viskas gerai: dvidešimčia kartų pervertino — ir net nemirktelėjo. Talentas!" — parašė Simonian savo Telegram paskyroje.

    USAGM yra vyriausybinė agentūra, kurios žinioje yra tokios žiniasklaidos priemonės, kaip Amerikos balsas ir "Liberty / Free Europe", kurios yra pripažintos užsienio agentais Rusijoje.

    Pastaraisiais mėnesiais USAGM vardas skambėjo keliuose skandaluose. Visų pirma, strateginis USAGM direktorius savavališkai vyko į verslo keliones ir už tai gavo 37 tūkst. dolerių. Jis jau pripažino kaltę dėl valstybės lėšų švaistymo.

    Dar šia tema

    Simonian pakomentavo patarimą ieškoti atsakymų RT ir Sputnik
    Sputnik ir RT draudimai: Vakarai ieško geležinės uždangos
    Simonian pakomentavo Londono atsisakymą akredituoti Sputnik ir RT
    Britanijos URM taip ir neatsakė Rusijai, kodėl neakreditavo "Sputnik" ir "RT" žurnalistų
    Tegai:
    Rusija, žiniasklaida, Amerika

    Svarbiausios temos