18:10 2020 Sausio 28
Tiesioginis eteris
  • USD1.1005
  • RUB68.9032
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą
    54

    Kanalo "RT"  ir "Sputnik" agentūros žurnalistus atsisakyta akredituoti Pasaulio žiniasklaidos laisvės konferencijai, kuri vyko Londone liepos 10-11 dienomis

    VILNIUS, liepos 17 — Sputnik. ESBO atstovas žiniasklaidos laisvės klausimais Arlemas Deziras pareiškė, kad "RT" ir "Sputnik" žurnalistams turėjo būti suteikta prieiga prie Pasaulinės žiniasklaidos laisvės konferencijos Londone, praneša RIA Novosti.

    Kanalo "RT" ir "Sputnik" agentūros žurnalistus atsisakyta akredituoti Pasaulio žiniasklaidos laisvės konferencijai, kuri vyko Londone liepos 10-11 dienomis. Kaip atsisakymo akredituoti priežastį viena iš konferencijos organizatorių, Didžiosios Britanijos užsienio reikalų ministerija, įvardijo "aktyvų "RT" ir "Sputnik" vaidmenį skleidžiant klaidingą informaciją".

    Paprašius pateikti konkrečių klaidingos informacijos skleidimo pavyzdžių, ministerijos atstovas patarė "RIA Novosti" susisiekti su žiniasklaidos reguliuotoju "Ofcom", kuris anksčiau apkaltino "RT" pažeidus transliavimo kodeksą ir šališkumą, bet ne klaidingos informacijos pateikimu.

    "RT" teigia, kad kodekso nepažeidė. Dėl konkrečių pretenzijų agentūrai "Sputnik" Jungtinės Karalystės užsienio reikalų ministerija nieko neatsakė.

    Trečiadienį Vidurinės Azijos žiniasklaidos konferencija, kuriai vadovauja ESBO, vyksta Biškeke. Joje dalyvauja daugiau nei šimtas spaudos, pilietinės visuomenės ir žmogaus teisių sektoriaus atstovų iš regiono šalių ir Europos.

    "Mes visada skatiname visus suinteresuotus žurnalistus dalyvauti tokiuose renginiuose, ir manome, kad būtina užtikrinti žurnalistams galimybę atvykti į šalį darbo tikslais", — pareiškė Deziras, atsakydamas į klausimą apie ESBO poziciją Londonui uždraudus "RT" ir "Sputnik" žurnalistams dalyvauti konferencijoje.

    Ši istorija supykdė Rusijos užsienio reikalų ministeriją. Oficiali ministerijos atstovė Marija Zacharova pareiškė, jog Rusija reikalavo, kad Londonas pateiktų konkrečius faktus, dėl kurių atsisakyta suteikti akreditaciją "RT" ir "Sputnik" žurnalistams, per vieną dieną. Jokių paaiškinimų iš britų pusės taip ir nepavyko sulaukti.

    Pastaraisiais metais Rusijos žiniasklaidos padėtis Vakaruose vis sunkesnė. 2016 metų lapkričio mėnesį Europos Parlamentas priėmė rezoliuciją, kurioje nurodoma, kad reikia kovoti su Rusijos žiniasklaida, o pagrindinės grėsmės — "Sputnik" ir "RT". Keletas Vakarų politikų, įskaitant JAV senatorius ir Kongreso narius, taip pat Prancūzijos prezidentas, apkaltino "Sputnik" ir "RT" kišimusi į rinkimus Jungtinėse Valstijose ir Prancūzijoje, tačiau nepateikė jokių įrodymų. Oficialūs Rusijos atstovai tokius pareiškimus laiko nepagrįstais.

    Rusijos žiniasklaidos priespaudos atvejai Baltijos šalyse
    © Sputnik /
    Rusijos žiniasklaidos priespaudos atvejai Baltijos šalyse

    Dar šia tema

    Latvijos saugumo tarnyba RT interviu įrašą visuomeninės televizijos kanale laiko grėsme
    Latvijos ministras pasipiktino, kad Belgijoje galima žiūrėti RT
    Simonian išjuokė "CNN" dėl straipsnio apie Asandžą ir "RT"
    Tegai:
    žurnalistai, Sputnik, RT

    Svarbiausios temos