00:57 2020 Sausio 26
Tiesioginis eteris
  • USD1.1035
  • RUB68.1692
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą
    38

    Pasak URM, "Sputnik" ir "RT" finansavimo šaltiniai, taip pat iš Rusijos valstybės, yra tiesiogiai nurodomi oficialiuose šių resursų puslapiuose. Tai — įprasta, todėl nereikia ieškoti jokių "sensacijų"

    VILNIUS, liepos 18 — Sputnik. Kai kurie Vokietijos valdžios atstovai skatina priešiškumo atmosferą Rusijos žiniasklaidos atžvilgiu, ypač prieš "RT" ir "Sputnik", nieko panašaus Rusijoje dėl Vokietijos žiniasklaidos "negalima ir įsivaizduoti", cituoja Rusijos užsienio reikalų ministro (URM) Sergejaus Lavrovo žodžius RIA Novosti.

    ""Sputnik" ir "RT" finansavimo šaltiniai, taip pat iš Rusijos valstybės, yra tiesiogiai nurodomi oficialiuose šių resursų puslapiuose. Tai — įprasta, todėl nereikia čia ieškoti jokių "sensacijų". Pavyzdžiui, Vokietija, Prancūzija, Didžioji Britanija, JAV, Kinija, Kataras, Saudo Arabija bei kitos valstybės taip pat finansuoja įvairias žiniasklaidos", — rašytiniame interviu "Rheinische Post" sakė Lavrovas.

    Rusijos URM pridūrė, kad Rusijos žiniasklaida Vokietijoje "dirba laikydamasi Vokietijos įstatymų ir aukštų žurnalistikos standartų".

    Taip pat Lavrovas pabrėžė, kad Vokietijoje "yra valdžios atstovų, kurie skatina priešiškumą prieš Rusijos žiniasklaidą". Jo teigimu, ""Sputnik" ir "RT-Deutsch" įmonėse buvo pastebėta diskriminacija iš vietinių politinių organizacijų ir profesionalių žurnalistų asociacijų atstovų, o kai kurie netgi ragino mūsų žiniasklaidos priemones boikotuoti ir uždrausti prieigą prie jų".

    "Nieko panašaus mūsų šalyje Vokietijos žiniasklaidos atžvilgiu negalima ir įsivaizduoti. Manau, kad šiuo klausimu turėtume vadovautis žiniasklaidos laisvės principais ir nediskriminacine piliečių prieiga prie informacijos. Šios nuostatos įtvirtintos JTO, ESBO ir kitose tarptautinėse organizacijose", — pridūrė Rusijos užsienio reikalų ministras.

    Dar šia tema

    Lietuvoje užblokuota prieiga prie Sputnik Lietuva
    Britanijos URM taip ir neatsakė Rusijai, kodėl neakreditavo "Sputnik" ir "RT" žurnalistų
    JAV užsienio transliacijų vadovas pervertino Sputnik ir RT biudžetą 20 kartų
    Tegai:
    Vokietija, RT, Sputnik, Rusijos užsienio reikalų ministerija (URM), Rusija

    Svarbiausios temos