17:13 2020 Vasario 21
Tiesioginis eteris
  • USD1.0790
  • RUB68.8060
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą

    Britų žurnalo paskelbtame vaizdo įraše JAV ir Ukrainos prezidentai buvo vaizduojami savo šalių žemėlapių fone

    VILNIUS, lapkričio 24 — Sputnik. Britų žurnalas "The Economist" parodė vaizdo įrašą, kuriame pateiktas Ukrainos žemėlapis be Krymo.

    Į vaizdo įrašą atkreipė dėmesį Ukrainos ambasada Didžiojoje Britanijoje ir Šiaurės Airijoje ir pareikalavo ištaisyti klaidą.

    ​"Mes labai tikimės, kad toks gerbiamas ir visame pasaulyje žinomas leidinys tinkamai pakeis žemėlapį", — pareiškė diplomatinė atstovybė.

    Po to žurnalo redakcija pašalino vaizdo įrašą.

    Sudako miestas Kryme
    © Sputnik / Владимир Вяткин

    Vaizdo įrašas buvo skirtas apkaltos procedūrai Amerikos prezidento atžvilgiu, kuri prasidėjo po Donaldo Trampo telefoninio pokalbio su Ukarainos prezidentu Vladimiru Zelenskiu. Vaizdo įraše politikai buvo vaizduojami savo šalių žemėlapių fone.

    Krymas tapo Rusijos regionu 2014 metų kovą įvykus referendumui, surengtam po valstybės perversmo Ukrainoje. Susijungimui su Rusija pritarė 96,77 procento Krymo Respublikos rinkėjų ir 95,6 procento Sevastopolio gyventojų.

    Maskva ne kartą pareiškė, kad sprendimas buvo priimtas visiškai laikantis tarptautinės teisės ir JT chartijos. Anot Rusijos prezidento Vladimiro Putino, Krymo klausimas yra galutinai uždarytas.

    Dar šia tema

    Vokietijos politikas: po 20 metų Krymo statusas nieko nejaudins
    ESBO įgaliotinis priminė, kad Krymas jau priklausė Rusijai
    Valstybės Dūmoje Krymo energetinė blokada palyginta su nusikaltimu žmoniškumui
    Tegai:
    JAV, Krymas, Ukraina, Rusija, Didžioji Britanija

    Svarbiausios temos