17:25 2020 Spalio 24
Tiesioginis eteris
  • USD1.1856
  • RUB90.6421
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą

    Vokietijos žurnalas pataisė savo pirminį pranešimą, nurodydamas, kad koncentracijos stovyklą išlaisvino Raudonoji armija

    VILNIUS, sausio 28 — Sputnik. Vokietijos žurnalas "Der Spiegel" "per klaidą" viename iš socialinių tinklų paskelbė įrašą, kad Aušvico koncentracijos stovyklą tariamai išvadavo Amerikos armija, praneša "RT".

    "Der Spiegel" paskelbtoje ataskaitoje teigiama, kad Aušvicas buvo didžiausia nacistinės Vokietijos koncentracijos ir naikinimo stovykla, kurią "prieš 75 metus išlaisvino JAV armija".

    Iš pradžių į paskelbtą naujieną atkreipė dėmesį Vokietijos interneto vartotojai. Po to leidinys atsiprašė "už nepaprastai nepatogią klaidą", pažymėdamas, kad kritiką suvokia kaip "teisingą bausmę".

    Taip pat "Der Spiegel" pataisė savo pirminį pranešimą, nurodydamas, kad koncentracijos stovyklą išlaisvino Raudonoji armija.

    Sausio 27 dieną buvo minima Tarptautinė Holokausto aukų atminimo diena. Tą 1945 metų dieną Raudonoji armija išlaisvino Aušvico koncentracijos stovyklą, kuri buvo didžiausia nacių naikinimo stovykla, todėl tapo vienu pagrindinių Holokausto simbolių. Apie 1,4 milijono žmonių, iš kurių apie 1,1 milijono — žydai, žuvo Aušvice 1941–1945 metais.

    1947 metais buvusios nacių koncentracijos stovyklos vietoje įkurtas muziejus. 1979 metais jis įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą.

    Dar šia tema

    Kaliningrado srityje vyko "Gyvybės maršas" Holokausto aukoms atminti — video
    Pagrindinė Holokausto pamoka, apie kurią pamiršo politikai
    Tegai:
    fake news, Raudonoji armija, Vokietija, JAV

    Svarbiausios temos