01:09 2020 Vasario 20
Tiesioginis eteris
  • USD1.0800
  • RUB68.6245
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą

    Jis pridūrė, kad sutrikus miegui gali paūmėti košmarai ir prasidėti širdies ir kraujagyslių sistemos problemos

    VILNIUS, vasario 5 — Sputnik. Maskvos valstybinio universiteto Miego medicinos centro vadovas, Aleksandras Kalinkinas interviu "Večernaja Moskva" papasakojo, kaip išvengti blogos savijautos pabudus.

    Nesveikas maistas, archyvinė nuotrauka
    © Sputnik/ Андрей Богданов

    "Yra daugybė būdų, tačiau veiksmingas tik vienas — eiti miegoti anksčiau. Visi gamtoje vykstantys procesai yra svyruojantys, o miegas jiems taip pat galioja. Daugumai žmonių miego norma yra nuo septynių iki devynių valandų", — Kalinkinas.

    Anot eksperto, ryte vyrauja greitoji miego fazė, kuri neigiamai veikia organizmą.

    "Daugelis sutrikimų atsiranda greitosios miego fazės metu. Nuo septynių iki aštuonių ryto ši fazė dar vadinama paradoksalia", — aiškino gydytojas.

    Jis pridūrė, kad tokiu metu košmarai gali paūmėti ir gali kilti širdies ir kraujagyslių sistemos problemų.

    "Reikia miegoti pagal savo poreikius ir gerinti miego kokybę", — padarė išvadą Kalinkinas.

    Dar šia tema

    Kinijos mokslininkai pradėjo kurti iRNR vakciną nuo koronaviruso
    Mokslininkai pirmą kartą stebėjo kas vyksta šalia juodosios skylės
    Tegai:
    kraujotakos sistemos ligos, gydytojai, miegas

    Svarbiausios temos