08:00 2020 Gegužės 27
Tiesioginis eteris
  • USD1.0975
  • RUB77.7494
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą
    Karališkosios naujienos (80)

    Sasekso hercogai britų laikraščius "Sun", "Daily Mail", "Mirror" ir "Express" apkaltino informacijos iškraipymu, melu ir agresija

    VILNIUS, balandžio 20 — Sputnik. Didžiosios Britanijos princas Haris ir jo žmona Megan Markl nutraukia bendradarbiavimą su keturiais britų leidiniais dėl to, kad jie teikia melagingą informaciją ir gadina žmonių gyvenimus, praneša laikraštis "The Guardian".

    Haris ir Megan laiške žiniasklaidos priemonėms nurodė, kad kalbama apie laikraščius "Sun", "Daily Mail", "Mirror" ir "Express". Jie apkaltino šiuos britų bulvarinius leidinius informacijos iškraipymu, melu ir agresija.

    "Prašome atkreipti dėmesį, kad Sasekso hercogas ir hercogienė nesąveikaus su jūsų leidiniais. Nebus jokio bendradarbiavimo ir sąveikos", — sakoma laiške, kuris taip pat yra "Guardian" žinioje.

    Haris ir Megan laiške pažymėjo, kad jie buvo liudininkai to, kaip jų pažįstamų ir kitų žmonių gyvenimas buvo sugriautas vien dėl apkalbų, paskleistų siekiant padidinti pajamas.

    Laikraščiai "Sun", "Daily Mail", "Mirror" ir "Express" yra britų bulvariniai leidiniai. "Sun" ir "Daily Mail", atitinkamai leidžiami nuo 1969 ir 1896 metų, užima pirmąsias vietas pagal dienraščių tiražo dydį.

    Temos:
    Karališkosios naujienos (80)

    Dar šia tema

    Artėja audra: Megan Markl sužinojo apie slaptas princo Hario sužadėtuves
    Princas Čarlzas nesiėmė ginčytis su Trampu ir nusprendė sumokėti už Megan Markl
    Hercogienės nervai neatlaiko: Megan Markl uždrausta matytis su motina
    Tegai:
    karališkoji šeima, Didžioji Britanija, Megan Markle, Princas Haris

    Svarbiausios temos