11:33 2020 Rugsėjo 27
Tiesioginis eteris
  • USD1.1634
  • RUB90.4050
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą
    Sveikas gyvenimo būdas — mityba, receptai (33)

    Viskas, ką turėtumėte žinoti apie naudingas ir kenksmingas įvairių rūšių pieno savybes — Sputnik Lietuva medžiagoje

    VILNIUS, rugpjūčio 8 — Sputnik. Pastaruoju metu kilo nesibaigiantys ginčai ir mitai dėl naudingų gėrimo savybių, mums pažįstamų nuo vaikystės — pieno. O kažkam tikrai reikia sumažinti pieno vartojimą dėl laktozės netoleravimo maiste, alergijos ir kitų medicininių priežasčių.

    Tuo pačiu daugelis mano, kad pienas yra kenksmingas dėl etinių priežasčių ir laikantis vegetariškos dietos, manant, kad jų žolelių priešpiečiai yra daug geresni.

    Karvės pienas

    Pagrindinis kalcio šaltinis, naudingas vitaminas B12, retas D, taip pat fosforas ir kalis. Natūralaus pieno puodelyje yra apie 10 gramų baltymų. Nepaisant pranašumų, šis pienas netinka tiems, kurie kenčia nuo laktozės netoleravimo ar alergijos pienui.

    Корова за колючей проволокой
    Фотобанк
    Karvė

    Avies pienas

    Avių pienas yra rekordinis baltymų kiekio kompozicijoje turėtojas. Piene taip pat yra kalcio, cinko, visos grupės vitaminų B, E ir D. Moksliniai tyrimai parodė, kad avių pienas mažina cholesterolio kiekį, normalizuoja kraujo spaudimą ir stiprina kaulus.

    Ožkos pienas

    Šios rūšies piene taip pat gausu baltymų ir kalcio. Tačiau svarbia ožkos pieno savybe laikomas jo suderinamumas su dieta ir netgi galimybė sumažinti svorį. Tai taip pat apsaugo nuo širdies ir kraujagyslių ligų, stiprina kaulus ir imunitetą.

    Migdolų pienas

    Nesaldintas riešutų pienas turi mažai kalorijų, tačiau jame yra sveikų riebalų, reikalingų sveikiems plaukams, nagams ir odai. Neigiama yra tai, kad migdolų piene yra mažai baltymų. Jame taip pat yra fitino rūgšties, kuri trukdo įsisavinti geležį ir kalcį.

    Молочная продукция, архивное фото
    © Depositphotos / Lidante
    Pienas
    Sojų pienas

    Sojos pienas yra puikus aukštos kokybės augalinių baltymų, taip pat kalcio, šaltinis. Be to, jame mažai kalorijų ir angliavandenių. Tačiau svarbu atsiminti, kad geriau pasirinkti pieną be užpildų ar konservantų.

    Kokosų pienas

    O štai dietologai rekomenduoja keletą kartų pagalvoti ir vis tiek apriboti kokosų gėrimo vartojimą. Kokosų piene yra mažai maistinių medžiagų ir daug riebalų.

    Temos:
    Sveikas gyvenimo būdas — mityba, receptai (33)

    Dar šia tema

    Gydytojas įvardijo tobulą košę
    Ekspertas: Europa neatlaikys antro ekonomikos uždarymo dėl COVID-19
    Tegai:
    sveika mityba, mityba, pienas

    Svarbiausios temos