18:01 2020 Spalio 29
Tiesioginis eteris
  • USD1.1704
  • RUB93.0481
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą
    Sveikas gyvenimo būdas — mityba, receptai (40)

    Specialistai įvardijo pagrindinius signalus, įspėjančius apie vitaminų ir maistinių medžiagų trūkumą

    VILNIUS, rugsėjo 26 — Sputnik. Daugelis naiviai tiki, kad per vasarą organizmą vitaminais prisotino metams į priekį, o rudens laikotarpiu vaisių ir daržovių "pagrindas" padės įveikti bet kokį virusą ir peršalimą. Bet taip nėra, rašo Sputnik Baltarusija.

    Tiesa yra ta, kad vasarą organizmas pašalina pavasario vitaminų trūkumo padarinius, tačiau vitaminų nekaupia. Štai kodėl nuolatinis maisto medžiagų papildymas yra toks svarbus kiekvieno žmogaus sveikatai. 

    Oda

    Pleiskanojanti oda yra ženklas, kad jums trūksta omega-3 ir omega-6 riebalų rūgščių, taip pat vitaminų A ir D. Visa tai galima papildyti mityba: į savo racioną įtraukite riebią žuvį, taip pat apelsinus ir daržoves.

    Pigmentinės dėmės ant veido rodo vitamino E trūkumą, kurio galima rasti augaliniuose maisto produktuose.

    Jei jūsų oda pradeda "riebaluotis" — ieškokite B grupės vitaminų trūkumo priežasčių, o įtrūkimai lūpų kampučiuose yra signalas, kad laikas papildyti geležies atsargas.

    Geležies yra raudonoje mėsoje, citrusiniuose vaisiuose, grikiuose, kiaušiniuose ir net juodajame šokolade.

    Kūnas

    Rankų ir kojų tirpimas yra vienas iš pagrindinių vitaminų trūkumo požymių. Skubiai nusipirkite burokėlių, baltos mėsos, lapinių žalumynų, vaisių ir daržovių. Jei jaučiate raumenų skausmą, jums trūksta kalcio ir magnio.

    Plaukai

    Pats prieštaringiausias dalykas susijęs su jūsų "plaukų" būkle ir gali byloti apie įvairias priežastis.

    Jei plaukai slenka, lūžinėja ir sausėja — susiduriate su vitamino A trūkumu.

    Jei šaknys yra riebaluotos, papildykite B grupės vitaminų atsargas. Bet jei jūsų garbanos yra silpnos ir skilinėja, susiduriate su vitamino C trūkumu.

    Plaukų augimas sustojo — papildykite vitamino E atsargas.

    Nagai

    Sutrūkinėję nagai rodo, kad jums trūksta vitamino A, susiformavę daugybė griovelių rodo, kad trūksta B grupės vitaminų. 

    Dantenos

    Dantenų kraujavimas valant dantis arba valgant taip pat gali reikšti vitaminų C ir P trūkumą. Jų galima rasti salotose, pomidoruose, citrusiniuose vaisiuose, erškėtuogėse ir žaliojoje arbatoje.

    Temos:
    Sveikas gyvenimo būdas — mityba, receptai (40)

    Dar šia tema

    Įvardytas lengvas ir greitas būdas numesti svorio be dietų
    Lietuvoje šiemet užregistruoti trys mirties atvejai nuo erkinio encefalito
    Tegai:
    vitaminai, sveika mityba, sveikata

    Svarbiausios temos