08:30 2020 Spalio 27
Tiesioginis eteris
  • USD1.1819
  • RUB90.2935
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą
    Sveikas gyvenimo būdas — mityba, receptai (39)

    Specialistė papasakojo, kokie vitaminai ir mineralai yra ypač svarbūs rudenį ir kokiuose produktuose jų ieškoti

    VILNIUS, rugsėjo 27 — Sputnik. Mitybos specialistė Jelena Solomatina pasakojo, kaip ir ką valgyti rudenį, norint sustiprinti imuninę sistemą ir pasijusti energingesniems. Ekspertės patarimus paskelbė "Večernaja Moskva".

    Vitaminas C — jo galima rasti citrinose ir kituose citrusiniuose vaisiuose, taip pat ankštiniuose pipiruose, šaltalankiuose, serbentuose, erškėtuogėse.

    Keratinoidai: kartu su vitaminu A jie apsaugo gleivines, kurios pirmiausia yra veikiamos virusų. Visi produktai yra geltonos, oranžinės spalvos: morkos, paprikos, šaltalankiai, moliūgai.

    Vitaminas A — jo gausu kiaušiniuose, pieno produktuose, žuvų taukuose.

    Vitaminas D: ne tik būtinas imunitetui, bet ir padeda apsisaugoti nuo sezoninės depresijos. Jo daug yra kiaušinio trynyje, augaliniuose aliejuose, bet daugiausia — menkių kepenyse. Kasdieniniam poreikiui papildyti pakanka mažo jų gabalėlio.

    Cinkas — jo gausu jūros gėrybėse, mėsoje, moliūgų sėklose, taip pat vaisiuose ir daržovėse.

    Baltymai — lengviausiai absorbuojami iš vištienos krūtinėlės, varškės, kiaušinių.

    Vanduo: vandens balansas turi būti palaikomas visada, ypač sezoninių ligų metu. Mitybos specialistė pastebi, kad virusas ypač lengvai prasiskverbia per sausą gleivinę, todėl svarbu jos nuolatinis drėkinimas.

    Dietologė pabrėžė, kad laikantis sveikos mitybos svarbiausia išlaikyti pusiausvyrą, padarė išvadą dietologė.

    Temos:
    Sveikas gyvenimo būdas — mityba, receptai (39)

    Dar šia tema

    Kas nutinka organizmui valgant figas?
    Mokslininkai įvardijo neįprastą veiksnį, ilginantį gyvenimo trukmę
    Tegai:
    vitaminai, mityba, sveika mityba

    Svarbiausios temos