21:23 2021 Vasario 26
Tiesioginis eteris
  • USD1.2121
  • RUB90.6697
    Pasaulyje
    Gauti trumpą nuorodą

    Anksčiau "Latvijos rusų sąjungos" pirmininkas Miroslavas Mitrofanovas 16 Rusijos televizijos kanalų blokavimą Latvijoje pavadino "kalbiniu sukčiavimu"

    VILNIUS, vasario 10 — Sputnik. Oficialus JT generalinio sekretoriaus atstovas Stefanas Diužarikas (Stéphane Dujarric) pasipiktino 16 Rusijos kanalų Latvijoje uždraudimu. Jo žodžius cituoja RIA Novosti.

    Atsakydamas į klausimą, ar JT generalinis sekretorius negavo Rusijos skundų šiuo klausimu, jis teigė apie tai negirdėjęs.

    "Mūsų principinė pozicija yra ta, kad bet kurioje šalyje turi būti spaudos laisvė", — pabrėžė jis.

    Anksčiau "Latvijos rusų sąjungos" pirmininkas Miroslavas Mitrofanovas 16 Rusijos televizijos kanalų blokavimą Latvijoje pavadino "kalbiniu sukčiavimu". Jo nuomone, tai buvo dar vienas smūgis televizijai rusų kalba, naudojant dar vieną toli gražu nepagrįstą dingstį.

    Vasario 9 dieną paaiškėjo, kad Latvijoje bus blokuojamas dar 16 Rusijos televizijos kanalų retransliavimas. Tai "REN TV Baltic", "NTV MIR Baltic", "Karusel International", "NTV Serial" ir kt. Prieš tai Latvijos kabelinės televizijos operatorius "Tet" nuo vasario 1 dienos nustojo transliuoti Rusijos pirmąjį kanalą, "NTV Mir", "REN TV Baltija", "Kinokomedia" ir "Kinomix".

    Baltijos šalių valdžia ne kartą trukdė Rusijos žiniasklaidos priemonių darbui. Rusijos užsienio reikalų ministerija pareiškė apie aiškius suderintos šių valstybių linijos ženklus. Žiniasklaidos priespaudos Baltijos šalyse atvejai, kaip pažymėjo Rusijos URM, "aiškiai parodo, ko praktiškai verti demagogiški Vilniaus, Rygos ir Talino pareiškimai apie demokratijos ir žodžio laisvės principų laikymąsi".

    Rusijos žiniasklaidos priespaudos atvejai Baltijos šalyse
    © Sputnik
    Rusijos žiniasklaidos priespaudos atvejai Baltijos šalyse
    Tegai:
    Latvija, Rusija, JT Generalinė Asamblėja

    Svarbiausios temos